مجله اسپورتینا

جدیدترین مطالب ورزشی

مجله اسپورتینا

جدیدترین مطالب ورزشی

ورزش بعد از عمل بینی

نکته ای که باید به آن توجه ویژه داشته باشید این است که برای کسب نتیجه بهتر از عمل جراحی بینی و همچنین آسان نمودن دوران نقاهت پس از آن ، رعایت مراقبت های بعد از جراحی بینی را جدی گرفته و به آن ها عمل نمایید


  ادامه مطلب ...

آیا قبل یا بعد از افطار باید فعالیت بدنی انجام دهم؟

در ماه رمضان ، بسیاری از افراد فعالیت های بدنی مانند عدم انجام تمرین در هنگام روزه داری را کاهش می دهند زیرا ورزش به دلیل از دست دادن مایعات باعث تشنگی ما می شود که نتیجه آن روزه داری قطع است. در واقع فعالیت بدنی هنگام روزه گرفتن تصوری را ایجاد می کند که برای سلامت بدن مهم است. مطالعه ای که توسط محققان تونسی از Universiti Sfax و CHU حبیب بورگیبا انجام شد ، نشان داد که فعالیت بدنی تأثیر خوبی در سلامتی بدن در هنگام روزه داری دارد. این را می توان از پارامترهای ترکیب بدن ، خون شناسی و بیوشیمی در افرادی که فعالیت های ورزشی انجام داده اند و تغییرات بهتری را تجربه کرده اند ، یعنی کاهش وزن ، کاهش توزیع چربی بدن و افزایش استقامت ، مشاهده کرد.

با برداشت مثبت ، ورزش منظم در طول ماه رمضان برای سلامتی مفید است. با این حال ، برای اینکه ورزش در روزه داری ما تداخل ایجاد نکند ، برخی از این موارد قبل از ورزش باید مورد توجه قرار گیرند.

ادامه مطلب ...

شروع یک صبح با انرژی با ۷ تمرین ورزشی فوق‌العاده و ساده!

در برخی مواقع  انجام چند ورزش‌ صبحگاهی می‌تواند شما را تا آخر روز در وضعیت جسمی و روحی خوبی قرار دهد و نیازی به انجام یک تمرین جامع و سخت نخواهید داشت. می‌توانید حتی صبح‌ها برخی از حرکات ورزشی ساده و سریع را انجام دهید. یک حرکت ورزشی مفید به شما کمک می‌کند با احساس سر زندگی و انرژی از خواب بیدار شوید و روز خود را شروع کنید.

برای اکثر افراد بیدار شدن از خواب و آماده شدن برای رفتن سر کار یک مسأله است. در اینجا ۷ تمرین عالی را به شما خواهیم گفت که با استفاده از آنها می‌توانید در حالی که هنوز در رختخواب هستید این تمرینات ورزشی را انجام داده و سر حال کار خود را شروع کنید.

ادامه مطلب ...

رژیم شیر برای لاغری سریع

امروزه بسیاری از افراد در مورد استفاده از رژیم شیر برای لاغری سریع سؤال می‌کنند، اما قبل از اینکه برای خرید شیر فراوان و رعایت این رژیم غذایی جدید و غیرمعمول اقدام کنید، مهم است که بدانید چه مزایا و خطرات احتمالی ممکن است این رژیم برای شما داشته باشد.

  ادامه مطلب ...